tysdag 4. september 2007

Gode forsett


No er det lenge sidan eg har vore inne på bloggen, eg var usikker på om eg i det heile tatt ville klare å komme inn på han att. Det stundar mot nye kursdagar, og eg må berre innrømme for meg sjølv og andre at eg ikkje klarte å leve opp til forsetta mine om å arbeide med digitale tekstar i sommarferien. Etter ein hektisk skolestart er eg no motivert for å gjere nye framstøyt mot den digitale verda.

Til slutt vil eg gjere eit forsøk på å finne eit høveleg sommarbilde som eg kan legge inn i bloggen. Vonar eg vil lukkast.
Jammen klarte eg det! Denne trivelege ugleungen kom og settte seg på fjøstrappa ein fin junidag.

2 kommentarer:

ruth sa...

Kjekt å høre at du er motivert, og det var virkelig et trivelig bilde!

Inger Marie sa...

Det var en nydelig ugleunge du hadde tatt bilde av. Satt den bare helt stille til du fikk tatt bildet. Jeg har også prøvd meg på mange ulike fuglebilder, men har aldri truffet ei ugle. De er da vel sky nattedyr. Inger Marie som er naturmenneske