laurdag 21. april 2007

På tynn is.

Dei siste tre dagane har vore interessante og utviklande for meg. For å halde meg til klisjerspråket, så er eg kanskje ikkje på tynn is, eg har snarare kasta meg ut på djupt vatn. Men det kan vere ein effektiv måte å lære å symje på. Det eg håper å lære, er å bli flinkare til å ta i bruk dei moglegheitene dataverktyet gjev meg som lærar. Akkurat no held eg på å opprette min første blogg, eg som for nokre dagar sidan knapt visste kva ein blogg var for noko. Eg er generelt noko skeptisk av natur, difor tenkjer eg: Kan eg no bli så oppteken av det tekniske at dette i seg sjølv blir viktigast? Eg ønskjer framleis å vere tru mot det eg oppfattar som det grunnleggjande i norskfaget. Og boka bør vel framleis vere viktigare enn pc-en.

1 kommentar:

Hildegunn sa...

Jeg er så enig med deg! Vi må være tro mot kjernen i norskfaget! Og derfor må vi hele tiden ha de norskfaglige brillene på oss når vi studerer det digitale feltet.

Gratulerer med fin blogg!